28 Aralık 2008 Pazar

Hayatımda İlk Kez Yaptığım Şeyler




Bir akşam dişlerimi fırçalarken tulumbanın başında, her gece gibi kaldırıp kafamı yıldızlara baktım. O an aklımdan geçenler oradan o kadar uzaktı ki aslında. Ben ezdirmem kendimi kimseye dedim. Bir daha kimsenin beni olduğumdan azmış gibi hissettirmesine izin vermem dedim. Ben buyum dedim. Ben kendimi seviyorum. Beni sevmeye ölsün dedim…. Biraz(!?) raksi (boğa öldüren) de içmiştim o akşam tamam.

Sonra odama çekildim. Kulaklıklarımı taktım müziği de açtım. Sanırım Metalica dinliyordum. Her şeyden vazgeçerim, yatağımdan, yemeğimden, kıyafetimden, bütün lüksümden rahatımdan ama müziğimden asla vazgeçmem.

Diş fırçalarken yıldızlara ilk burada baktığımı fark ettim. Balkona çıkın akşam dişinizi fırçalarken kendinizi bir teknenin güvertesinde ya da kumsalda hayal edin. Gökyüzüne bakarken dişlerinizi fırçalayın. Bir deneyin çok güzel oluyor.

Başka neler yaptım burada ilk kez diye düşündüm. Sonra da oturup yazdım hepsini.

Odamda bin çeşit haşereyle uykuya dalmayı başarmak.


Manda ve keçi eti.

Deli gibi yağan yağmurda, parmak arası terliklerle sanki günlük güneşlikmiş gibi sallana sallana yürümek.

Yağmurda ve dışarıda banyo yapmak.

Taze mango litchi papaya yemek.

Bufaloyla keçiyle itişmek, dalaşmak.

Hint keneviri ağacı görmek.

Yere çömelip, hiçbişi yapmadan, bacaklarım ağrımadan oturmak. (Doğru oturuşu öğrendim çünkü, ayaklar parmak ucu değil tam basacak)

2 günden fazla üst üste sabah 6 da kalkmak.

2 günden fazla üst üste akşam 9 da uyuyakalmak.

Surya marka sigara.

raksi.

Gece dışarıda ki tuvalete gitmek.

Matematik öğretmek.

Hiç yorum yok: